A felhasználóbarát működés érdekében az oldalon sütiket (cookies) használunk. További részletek

Elfogadom
Menü

Hasznos információk

GYIK

1. Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?
2. Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?
3. Mit csináljak ha elszakadt, hibás terméket kaptam?
4. Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?
5. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de elrontottam az adatokat?
6. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de nem kaptam meg az űrlapot, amin megadhatnám a kért feliratot?
7. Lehet rendelni gravírozható ékszert úgy, hogy teljesen egyéni elképzelésem van?
8. Hogyan rendelhetek egyéni / egyedi ékszert?
9. Honnan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?

 

Válaszok:

1. Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg:
Klikk ide! Köszönjük!


2. Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?

Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!


3. Mit csináljak ha elszakadt, hibás terméket kaptam?

Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!


4. Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?

Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!


5. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de elrontottam az adatokat?

Kérünk, ebben az esetben küldj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre, és írd meg benne a helyes adatokat. Köszönjük!


6. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de nem kaptam meg az űrlapot, amin megadhatnám a kért feliratot?

Kérünk, ebben az esetben: - írj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre; - vagy keresd fel kollégánkat a Facebook chat-en, hogy küldjön számodra egyet. Köszönjük!


7. Lehet rendelni gravírozható ékszert úgy, hogy teljesen egyéni elképzelésem van?

Kérünk, ebben az esetben először alaposan olvasd el a termék adatlapján a tájékoztatót a gravírozás menetéről. - A rendelés véglegesítése előtt a Megjegyzés rovatba írd meg a gravíroztatni kívánt pontos szöveget. Ha két oldalas egyéni gravírozást kérsz, akkor tedd egyértelművé, melyik oldalra, mit szeretnél; - Amennyiben elfelejtetted itt megadni a kérésed, semmi nincs veszve: küldj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre, és írd meg benne a kért adatokat, feliratot.


8. Hogyan rendelhetek egyéni / egyedi ékszert?

- Ha ásvány karkötőt szeretnél összeállítani magadnak, akkor használd ezt a linket: Klikk ide!
- A többi esetben pedig írd meg nekünk a Kapcsolaton keresztül, mi az elképzelésed, és megtaláljuk a megvalósítás módját: Klikk ide!


9. Honnan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?

- Még nem kaptam értesítést a szállításról: ebben az esetben a leggyorsabb módja, hogy információhoz juss, ha felhívod ügyfélszolgálatunk hétköznap munkaidőben 10-18 óra között: (30) 602 4580 Ha elsőre nem vesszük fel, kérünk, kicsit később próbáld újra. Köszönjük!
- Már kaptam értesítést a szállításról: ebben az esetben a futárcég vagy Foxpost által megadott csomagszámmal nyomon követheted, merre jár a csomagod.

 

Amennyiben még mindig tanácstalan vagy, és úgy érzed, nem kaptál választ a kérdéseidre, keress fel Bennünket újra a Facebook chat-en vagy ügyfélszolgálatunk telefonszámán!

Köszönettel: R.M.ékszer csapata

Keresés