Hasznos információk
GYIK
1. Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?
2. Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?
3. Mit csináljak ha elszakadt, hibás terméket kaptam?
4. Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?
5. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de elrontottam az adatokat?
6. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de nem kaptam meg az űrlapot, amin megadhatnám a kért feliratot?
7. Lehet rendelni gravírozható ékszert úgy, hogy teljesen egyéni elképzelésem van?
8. Hogyan rendelhetek egyéni / egyedi ékszert?
9. Honnan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?
1. Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!
2. Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!
3. Mit csináljak ha elszakadt, hibás terméket kaptam?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!
4. Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!
5. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de elrontottam az adatokat?
Kérünk, ebben az esetben küldj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre, és írd meg benne a helyes adatokat. Köszönjük!
6. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de nem kaptam meg az űrlapot, amin megadhatnám a kért feliratot?
Kérünk, ebben az esetben: - írj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre; - vagy keresd fel kollégánkat a Facebook chat-en, hogy küldjön számodra egyet. Köszönjük!
7. Lehet rendelni gravírozható ékszert úgy, hogy teljesen egyéni elképzelésem van?
Kérünk, ebben az esetben először alaposan olvasd el a termék adatlapján a tájékoztatót a gravírozás menetéről. - A rendelés véglegesítése előtt a Megjegyzés rovatba írd meg a gravíroztatni kívánt pontos szöveget. Ha két oldalas egyéni gravírozást kérsz, akkor tedd egyértelművé, melyik oldalra, mit szeretnél; - Amennyiben elfelejtetted itt megadni a kérésed, semmi nincs veszve: küldj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre, és írd meg benne a kért adatokat, feliratot.
8. Hogyan rendelhetek egyéni / egyedi ékszert?
- Ha ásvány karkötőt szeretnél összeállítani magadnak, akkor használd ezt a linket: Klikk ide!
- A többi esetben pedig írd meg nekünk a Kapcsolaton keresztül, mi az elképzelésed, és megtaláljuk a megvalósítás módját: Klikk ide!
9. Honnan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?
- Még nem kaptam értesítést a szállításról: ebben az esetben a leggyorsabb módja, hogy információhoz juss, ha felhívod ügyfélszolgálatunk hétköznap munkaidőben 10-14 óra között: (30) 602 4580 Ha elsőre nem vesszük fel, kérünk, kicsit később próbáld újra. Köszönjük!
- Már kaptam értesítést a szállításról: ebben az esetben a futárcég vagy Foxpost által megadott csomagszámmal nyomon követheted, merre jár a csomagod.
Amennyiben még mindig tanácstalan vagy, és úgy érzed, nem kaptál választ a kérdéseidre, keress fel Bennünket újra a Facebook chat-en vagy ügyfélszolgálatunk telefonszámán!
Köszönettel: R.M.ékszer csapata