A felhasználóbarát működés érdekében az oldalon sütiket (cookies) használunk. További részletek

Elfogadom
Menü

Hogyan adhatod le rendelésed?

Kétféle módon is adhatsz le rendelést a webáruházban.

1. Regisztrált vásárlóként
A rendeléshez regisztrálhatsz e-mail címed, telefonszámod, számlázási és szállítási címed megadásával. Az így létrehozott ügyfélfiókodba lépj be a rendelés előtt, válaszd ki a kívánt termékeket, és add le a rendelésed. Vásárlásod után ebben az esetben hűségpontokat adunk, melyeket gyűjthetsz vagy már következő rendelésedkor be is válthatsz. Előnye továbbá a regisztrációnak, hogy az ügyfélfiókba belépve tájékozódhatsz korábbi vásárlásaidról és aktuális rendelésed állapotáról. 

2. Regisztráció nélkül 
Ebben az esetben nincs mas dolgod, mint kiválasztani a kívánt termékeket, Kosárba tenni, majd a számlázáshoz és szállításhoz szükséges információk megadása után befejezni a rendelést. A regisztráció nélkül leadott rendelések után nem jár Hűségpont!

 

A rendelés folyamata mindkét esetben megegyezik.

  1. Keresd meg a megrendelni kívánt terméket csak úgy böngészve, vagy akár a keresés funkciót használva.
     
  2. Kattints a kívánt termékre, majd részletesen olvassd el a termék leírását, rendelés előtt mindenképp ellenőrizd a méreteket!
     
  3. Kattints a "KOSÁRBA RAKOM vagy KOSÁRBA" gombra!
     
  4. Válogatás után nézd át a "KOSÁR" tartalmát, amit a weboldalunk felső részén fogsz megtalálni. Itt lehetőséged van változtatni a darabszámon, vagy akár termékeket kivenni is, valamint láthatod a várható szállítási időt. A kosárban, ha folytatni szeretnéd a vásárlást, akkor kattints a "VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gombra.
     
  5. Ha befejezted a vásárlást, és nem szeretnél több terméket rendelni, akkor kattints a "TOVÁBB A PÉNZTÁRBA" gombra.
     
  6. Szükséges adatokat (név, cím, mobiltelefonszám, email cím) töltsd ki!
     
  7. A szállítási módot válaszd ki (Foxpost csomagautomata; GLS futárszolgálat; GLS csomagpont). Majd add meg a szállítási címed, vagy válaszd a személyes átvétel lehetőségét!
     
  8. A fizetési módot válaszd ki (Utánvétel; banki előre utalás vagy bankkártyás fizetés).
     
  9. Ha a számlázási címed eltér a szállítási címtől, kérünk, töltsd ki a megfelelő adatokkal.
     
  10. A rendelés összesítése következik, ahol a megjegyzés rovatba üzenetet, a megrendeléshez kapcsolódó információt írhatsz nekünk. Ne felejtsd el bepipálni, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, és mehet a klikk a "MEGRENDELEM" gombra.
    (Kérünk, hogy itt ne egyedi termék méret kéréseket írj, mert minden webshopon rendelhető termékünk már elkészített, és a feltüntetett mérettel rendelkezik. Eltérő méret készítésével kapcsolatban rendelés előtt egyeztess ügyfélszolgálatunkkal!)

  11. Sikerült, végigértél :) Minden sikeres rendelés leadás után megrendelés visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelésed adataival. A megrendeléssel, illetve a kiszállítással kapcsolatban folyamatosan tájékoztatunk a megadott e-mail címeden. Éppen ezért kérünk, a rendelésnél mindig működő, ellenőrizhető e-mail címet adj meg. 
     

Ha elakadsz a regisztráció vagy a rendelés során, kérdésed merül fel,  írj nekünk az ugyfelszolgalat@rmekszer.hu e-mail címre, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 06-30/602-4580 mobiltelefonszámon hétköznapokon 9-15 óra között. 

Tartalomhoz tartozó címkék: hasznos infók

Keresés